دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 8 آذر 1399/ شماره 171
اوج‌گیری قیمت جهانی محصولات پتروشیمی، صعود قیمت ها در بازار آزاد، کاهش بی رمق دلار نیمایی، کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی ...
پست های رادیویی مرتبط:

چهار‌شنبه 5 آذر 1399 | بالاخره نیما، 26 هزار تومان را رها کرد!

 سه‌شنبه 4 آذر 1399 | مقاومت نیما در 26 هزار

اوج‌گیری قیمت جهانی محصولات پتروشیمی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 27 نوامبر 2020، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، همه گروه های پلیمری افزایشی هستند. پی وی سی، ABS، پلی استایرن ها و پلی‌اتیلن سبک خطی، گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در بین قیمت ها، تجربه کرده اند.

صعود قیمت ها در بازار آزاد
از پایان هفته‌ی قبل و با قطعی شدن افزایش قیمت محصولات پتروشیمی در بازارهای جهانی، قیمت کالاهای پرمصرف نایلون و نایلکس و همچنین پلی استایرن و ABS ها، از پنج‌شنبه رو به افزایش گذاشت. این افزایش، به امید بالا رفتن قیمت های پایه در روز 9 آذر، امروز هم ادامه یافت و قیمت های امروز، نرخ های بالاتری از نرخ های پنجشنبه بودند.

کاهش بی رمق دلار نیمایی
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 25 هزار و 919 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 2 آذر، به 94 تومان کاهش رسید. فردا، یکشنبه، 9 آذر، سی و پنجمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی کاهشی است و در مقابل قیمت های جهانی روندی افزایشی دارد. البته افزایش قیمت های جهانی، توان اثرگذاری بیشتری در قیمت های یکشنبه 9 آذر، خواهد داشت.

کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی
صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، 24 هزار و 750 تومان اعلام کرد. ولی در ادامه 50 تومان کاهش یافت و به 24 هزار و 700 تومان رسید. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 9 هزار و 800 تومان افزایش داشت. گفتنی است قیمت دلار در معاملات بازار متشکل ارزی، به کانال 23 هزار تومان کاهش یافته است.

پایان هفته نفت در قیمت 48 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 45 دلار آغاز کرده بود، با انتشار اخبار مثبت از تأیید واکسن های کرونا در طی هفته، روز جمعه، با 48 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 48 دلار و 18 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا: 45 دلار و 53 سنت.

بورس در آستانه ورود به کانال 1 میلیون و 400 هزار
بورس هفته را مثبت آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 23 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 390 هزار صعود کرد. گفتنی است شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز، 674 هزار و 321 واحد کاهش را تجربه کرده است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟